wtorek, 25 października 2011

Jogurt z musem z mango / Yogurt with mango mousse


Moja przyjaciółka zaprosiła mnie do siebie na kawę. Weszłam więc do sklepu z zamiarem kupienia czegoś dla niej. Jakoś nie miałam ochoty kupować słodyczy, więc zdecydowałam się na mango, które uśmiechało się do mnie spośród innych owoców i warzyw. Plany wspólnej kawy tego dnia jednak spełzły na niczym, a ja zostałam sama z mango.
Bardzo lubię ten owoc, a teraz zupełnie nie miałam pomysłu co by tu z nim zrobić. W końcu zdecydowałam się zrobić mus i podać go z jogurtem naturalnym. Wyszło pysznie. Na lekki deser albo drugie śniadanie.

Składniki na 2 porcje:
·         1 dojrzałe mango
·         kilka kropli soku z cytryny
·         opcjonalnie - łyżeczka cukru pudru (jeżeli mango nie jest wystarczająco słodkie )
·         kilka pokruszonych orzeszków nerkowca
·         2 małe opakowania jogurtu naturalnego

Mango zmiksować w blenderze na gładki mus. Dodać kilka kropli soku z cytryny i ewentualnie cukier puder (moje mango było wystarczająco słodkie, więc nie dodawałam cukru) i znowu zmiksować.
Do szklanki lub kieliszka przełożyć jogurt naturalny. Następnie dodać mus z mango i posypać orzeszkami. Deser jest najlepszy kiedy mus z mango postoi trochę w lodówce.

Smacznego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz